Great Scott

Terug in de tijd of niet? Maakt heden me niks uit! Naar Winter Garden.
Mijn eerste (jawel) musical van een bekend Double U XPLO-guestbook quote worldwide.

Finally, a movie adaptation musical done right! Goosebumbs met deze eindscene.

ONDERTUSSEN bij mijn tijdelijke NBC-achtertuinburen ...

UPDATE - dat de wereld een dorp is bleek vrijdag de 12de: ondeweg naar en links naast de Duane Reade on W45th zag ik een volgepropte sidewalk aan de achteringang van het Hudson Theater.. Rijen dik gewapend met Playbill-programmaboekje en smartphone in aanslag voor een handtekening en selfie met Daniel Radcliffe, hoofdrol in musical Merrily We Roll Along. Opvallend dat hij zelf (zonder handschoenen) met de GSM van fans selfies nam terwijl hij een zwart mondmasker droeg. Meer nog: vrouwlief zag alle Harry Potter films, ik geen seconde maar wel live op neuslengte de (kleine van gestalte) Daniel. Great!

Reacties