Peanuts

Volgende week maandag 12 februari is het 24 jaar geleden dat lotgenoot Charles M. Schulz het eeuwige ruilde.
Zijn alter-ego Peanuts stierf de dag erna een ongewilde stille dood. Deze Amerikaanse gagstrip is uniek en volg ik sinds mijn kinderkoets. Op ongelukkige dagen zoals deze dinsdag dienen ze me motiverend.

Easier sa(i)d than done

ONDERTUSSEN is dit post # 3900 online en rouwt de radiowereld om 'Mr. Candlelight -  Jij, jij bent van mij En ik, ik ben van jou -  Jan van Veen, ook ongewild kort koud gepakt door ALS.
Waar het programma ook te horen was, het eerste nummer van de uitzending was steevast Can I get there by candlelight van David McWilliams. Onder de gedichten die Van Veen voordroeg was altijd Greensleeves te horen, in de uitvoering van een orkest onder leiding van de Italiaanse dirigent Mantovani. Tot zover? Neen.
Hemeltergend als het online radiostation Candlelight Radio de stem van Jan in leven wil met AI ... Is er leven na de dood? Dan wel ja.

Reacties