Rauwe Rouw

Via Humo's Top 10 - 1 november 2023
  1. ‘Toen mijn broer stierf, was ik 20: te jong om zijn dood op een volwassen manier te verwerken’ (Jeroom)
  2. ‘Ik ben chronisch verdrietig, en dat zal niet meer veranderen’ (Jeroen Meeus) 
  3. ‘Matthew Perry’s acteertalent had nooit te lijden onder alles wat hij in zijn lichaam stopte’
  4. ‘Ik zou een vriend kunnen bellen die nog wél leeft. Maar wat zou ik dan moeten zeggen?’ (Marc Didden) 
  5. ‘Door de dood van mijn zoon ben ik één en ondeelbaar mezelf geworden’ (Nick Cave)
Exact één jaar geleden zei me iemand 'dan zal ik de verkeerde verwijderd hebben' met alle gevolgen vandien. 
Ik ben nooit op mijn mondje gevallen of sta ooit met mijn mond vol tanden tot toen. Flabbergasted aan de grond genageld op de dag dat mijn schoonvader plots overleed. Rauwe rouw werd realiteit.
Quoted by John Darnielle

ONDERTUSSEN merk je op dat veel leeftijdsgenoten ook lotgenoten aan het worden zijn. Zelfs m'n zonder-woorden-verstaan-we-elkaar-zondermeer-puber-buddie Thérèse, a power house aan positieve energie deed eind oktober het licht uit. Soms grijpt de duisternis het licht.
Alles in het leven is wegwerp, behalve waarden, normen en een trouwe kring. Mensen ruil je niet om. (FB - Tiny Beakers)

Reacties