With Love from Tripoli

In het voorjaar 1977 werd mijn slaapkamer in het ouderlijke huis omgetoverd tot een ware man-media-cave 1.0 avant la lettre. Muziek vanuit zee voor de kust van Tripoli op kortegolf 6205 kHz via mijn Grundig Yachtboy 700. Het ouderlijke huis  is anno 2022 nog steeds ongeschonden en bewoond is door mijn buurjongen van destijds, de radio-ontvanger op mijn huidige zolder media-man-cave 3.0 maar daarenboven sinds vandaag een cassetteband-opname kunnen downloaden. (H)eerlijke herinneringen aan ongedwongen onschuld. Maar ook onwijsheid ...Geen flauw benul dat het origineel van Hall & Oates was in plaats van die Zuid Afrikaanse girls van Clout.ONDERTUSSEN laat Luminus me mailsgewijs weten hoe ik de 100 Euro federale premie zelf moet cashen .... Normaal zou 'men' die financiële hoge-energie-kosten-leed-verzachter automatisch verwerken in mijn afrekening ... Nee dus. Vooral niet aankloppen bij Fluvius of Luminus is de toon en teneur maar wel bij FOD. Ik hou mijn hart vast, de geldbeugel is niet nodig vanwege leeg. 
Krijg de tering of TBC (To Be Continued)

Reacties