Op Kot 670 - Cold Turkey

Gisteren nog een fallstreak hole in de lucht, vandaag a cold turkey op het menu. Het verhaal verklaart veel.
De nanny van mijn bejaarde overbuurvrouw heeft pootrood haar met een grijze middenstreep en is bovendien Bulgaars. Gisteren merkte ze blijkbaar in de late namiddag een piloten-gat op. Ik zag haar druk heen en weer foto's nemen met (wat dacht je) ... een (slimme) telefoon.

Ik snapte er niks van want mijn hoofd stond er niet naar na mijn eerste Aldi bezoek in 2022, ondertussen zelfs al twee jaar geleden. Laatste deal daar was de nieuwe Medion 2-1 laptop die zou immers in het voorjaar de wereld met me verruimen maar corona sloot de grenzen van mijn landen-to-do. Ik ben nu al 16 achter op mijn 196 landen-schema. Weet je de weg naar de vrijheid is lang en een goede gezondheid nefast daarin.
Enfin, de plotse Aldi-aankoop was dan weer het gevolg van mijn eerste doktersconsult n.a.v. aanhoudende keel-slokdarmpijn. De schildklier-story destijds indachtig deden nu doem- en andere waangedachten overhand krijgen. ONDERTUSSEN is alles wat zuur is verboden net zoals alle cafeïne. Een zoveelste doorstart van het begrip cold turkey manifesteert zich de volgende minder kortere dagen en lange nachten.

Reacties