Op Kot # 304 - Jo Jo

"De ezel is een vrijgevig dier want hij leent zijn naam aan vele mensen" las ik onderweg vandaag. Deze wijsheid werd nogmaals bevestigd tijdens het 13 uur VTM-nieuws... Twee Instagram-dochters vonden het OMG zo jammer dat hun jaarlijkse ski-reis geannulleerd werd. Maar zonder schaamte trooste hun vader als een ware held in de kantjes aflopen zijn m'as-tu-vus-kroost met zijn ASO-eureka-idee om dan maar met de wagen naar de sneeuw te rijden. Verantwoord? Jazeker, want 'het was toch veilig in zijn eigen bubbel'.... Zo zal de Covid Crisis een jo-jo van lange adem blijven.Het was vandaag ook de dag dat ik mijn reispolis opgezegd heb net op de dag dat mijn Moma 21 Calender gekocht werd in afwachting van mijn nieuwe entrée in The City.
BE NY - boodschapper van dienst


En hoe 2021 zal evolueren na de siege op het Capitool vorige week? Nu de grote telecombedrijven Trump levenslang verbannen hebben .... zal onderhuids zijn fanclub nog meer zich laten gelden.Verder verontrustend zijn de verschillende varianten van virus. Je weet wel, er zal altijd een rat zijn die het strafste vergif overleeft ... Zullen de huidige vaccins nog voldoende verweren wanneer iedereen zijn spuitje gehad heeft? Anderzijds gelijkopgaand volgende vaststelling: Een nieuwe studie uit Nieuw-Zeeland heeft aangetoond dat je op het vliegtuig wel degelijk besmet kan raken met het coronavirus, ondanks voorzorgsmaatregelen als mondmaskers en preventieve testen. Nou moe, daar heb ik deze studie niet voor nodig!

Reacties