Op Kot # 166 - Sterkte

Vlaams minister-president Jan Jambon (N-VA) ligt onder vuur, omdat hij als minister van Binnenlandse Zaken tóch zou geweten hebben van het hardhandige politie-optreden in de luchthaven van Charleroi, 2,5 jaar geleden. Nochtans had hij de voorbije week altijd gezegd dat hij "nog nooit over die zaak gehoord had." (via)
Niks Van Aantrekken - Notoir Vergeetachtige Alliantie - 












Geachte regering,
Ik heb geen belastingaanslag ontvangen.
Ik kan mij niks van een belastingaanslag herinneren
Ik heb de ernst van de belastingaanslag niet juist ingeschat.
Ik heb de ontvangen belastingaanslag door mijn medewerkers laten behandelen.
Zand erover? (via)

Ik hoop dat er ooit een dag komt dat we kunnen zeggen: ‘Wij herinneren ons niet meer dat wij ooit door deze lieden bestuurd werden.’ (via)

Sterke Jan moet dat niet onderhand Sterkte, Jan worden? (via)

Reacties