Op Kot # 159 - De Volans

Ook ik heb mijn 'dat spijt me voor ...' want vandaag 31 jaar geleden waren we aan zee. Met de Volans entering van Radio Caroline's Ross Revenge van Radio Caroline mocht ik aldaar vijf hoog live meehuiveren. Jaren daarna - zoals het met vele kromme tenen-zaken van de overheid gaat - bleef alles bij het oude: moeite en kosten voor niks want alle in beslag genomen materiaal kwam terug. De bekende koppige lobby van Herbie the Fish en wijlen melktas Olthof als hoofdrolspelers in die nutteloze Volans-soap. Tussendoor deze cabrio-classic prima om een AM Optimod mee te tunen.
Pepsi is populairder in de States, ook het niveau van hun commercials.Coca Cola is wereldwijd beter bekend zelfs met deze draak van advertentie. Ergelijk.

Toen ik in de jaren 70 startte met drummen op leg waspoedertonnen was er geen You Tube. Toen ik in de jaren 80 aan de filmschool studeerde, was er geen You Tube. Maar ook geen Action, Big Bazaar maar wel een LidlWereldwijd ontdekt ik toch onderlinge lokale verschillen tussen Palermo, Nurnberg, Kirlwall en Boedapest.Blijkbaar zijn er slechts 10 Lidl's in de States waarvan pas een jaar geleden eentje op Staten Island - NYCWeet weer wat doen when I'm back in the City.

Reacties