OpKot #06 - influencers

In Corona-tijden ontdek je niet meer maar wel anders. En ik voorspel dat mijn en uw leven, de hele wereldbevolking sinds the outbreak in een wereld zal leven die nooit meer hetzelfe zal zijn. Twee videovoorbeelden schetsen deze ervaring tot begrijpbaar.

Moet dringend voor uiterste teruggave-datum van 10 april de nieuwe 2IN1 - convertable computer unboxen en testen voor XPLO-use in 2020, tenminste als de grenzen open zijn. Geen tablet dus.

De nieuwe Mac Book Air is arrived op 19 maart 2020, 40 jaar na het zinken van de mv Mi Amigo. Het nieuwste boek van Ferry Eden komt als geroepen.
Nog altijd niet te begrijpen na al die jaren dat mijn enige zus me dit werkje zomaar kado deed na haar bezoek op de mv Castor ... vorige zomer en daar hoor ik nu pas wat van ... typisch.
Tussen de taferelen door... blijkt dat 2 plus 8 gelijk is aan 10 of niet?


Creating a framework for your personal workflow.

Prioritisatiion System of 2+8= 10

KISS keep it simple stupid or less is more
Op 6 mei 2020 verdwijnt mijn buddie-in-crime Wunderlist, ik stap wel over naar M$-To-Do-vervanger but just in case of ...In goede traditie van lijstjes ...Het werd wederom een drukke niet afgewerkte dag on the run for just 10 minutes? Makkelijk zat, forget it dudes, de tijd tikt.

Reacties