One-take journey

Dit werd gepubliceerd bericht # 3400, geschreven op 10 maart en ge-anti-dateerd naar 27 februari 2020. Eerlijk is eerlijk: ik was het vergeten zoals zo vaak steeds meer met de jaren. Iedereen weet wel een uitweg, kan zich eruit praten. Ben net terug uit Mexico, a leap-day, dementie, ... en TMI - Too Much Information.Deze weblog werd vandaag 17 jaar jong. Telkens weer verbaas ik me dan en daarna onderweg dikwijls hoe langer en meer deze notities in de rand cultureel erfgoed worden. Zoals wijn rijpt in een fles, fungeet het internet als veilige, eeuwige cocoon. Waar deze reis ons brengt is nooit aan de orde geweest. Ondanks het sporadische zeldzame bezoekersaantal zou het zonde zijn om toe te geven aan andere digitale platformen zoals Facebook, Instagram of Twitter. Onderhoud en redactie van deze weblog met een-niet-zo-voor-de-hand-liggende-klinkende-URL kost geen moeite. Stoppen is daarom nooit een optie geweest. Echter digitale ontwikkelingen dringen aanschaf in en rond 2020 mijn eerste  smartphone op. Alleen op basis van opportuniteit en niet louter dwangmatigheid.
Te is een T teveel, less blijft more. KISS en principe Pareto indachtig.
Ik bekijk nuchter niet ge-framed door mens en maatschappij welke weg deze journey zal inslaan. Het is bij deze markante mijlpaal een prima punt om telkens eind februari je en me te rapporteren over deze one-take journey via deze digitale diary, Double U.

Reacties