Gutsy Geek


'Jammer genoeg had niet iedereen evenveel geluk! ......... en bij een andere persoon mislukte de installatie van Ubuntu: na het terugzetten van het Master Boot Record wilde zelfs Windows niet meer opstarten. Ik heb deze persoon mijn e-mailadres gegeven en ik hoop snel een e-mailbericht van hem te ontvangen zodat ik hem alsnog verder kan helpen indien het hem niet lukt zijn laptop te repareren.' profoX’ Blog
Je mag slecht één keer gokken wie zijn laptop aldaar volledig op zwart ging... die van mij dus! Geen extra lange zondagswandeling of schoonmoederbezoek vandaag aan mij besteed... Maar waar de Gutsy Gibbon 7.10-geek-in-spe P.Vande W zich zaterdagnamiddag verslikte (met alle bovenvermelde gevolgen vandien), klaarde ikzelf vrij vlot.
Windows draait, Ubuntu can wait!
Ben ik nu ook een geek of meer 'De moedige gibbon'... a Gutsy one?
tag: , , , , ,

Reacties

  1. Ge bent toch ne sukkelaar hé, eerst eten ze uw lievelings taart op,(er zit er altijd ene met zijn vingers in de slagroom; en nu dan nog die panne

    JUng..........Jung

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben hier geraakt via de "incoming links" feature van Wordpress.

    Dus je laptop is weer in orde? Blij dat te horen. Weet je wat er nu eigenlijk mis was gegaan?

    Groet,
    Wesley S. (profoX)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten