Encrypted
Gisteren voelde ik me te belabberd om voltijds achter de PC te werken. Dan maar languit voltijds achter de TV. De avond ervoor kon ik me nog ff (verplicht) redden voor een uitgebreid diner in het VIP-paviljoen van m'n gevleugelde voetbalvogels. En vandaag maandag waren m'n kuis -en verfploegen de hele dag druk in de weer. Ik liep ze overal in de weg en ben dan maar in bed blijven liggen met de ene na de andere doos 'mouchoirs'. De reddende dokter was 'des middags' op appel met de nodige portie anti-biotica en vitamienen. Nu maar hopen dat ik deze week met m'n Ronde van Vlaanderen kan starten ... woensdag naar Brussel vandaar naar HQ-Blankenberge om de dag erna Knokke te teisteren. Vrijdag gaat het richting Oostduinkerke en vandaar naar Kortrijk om op zondag af te zakken naar Aalst en daarna laat 'back home'. Fingers crossed dus.
Anderzijds kan je op beide (flap)oren slapen als je een vaag vermoeden hebt dat je bovenste beste baas of iemand anders je emails meeleest. De 'encryptie-machine' Kenny Translator brengt redding op internet : je geadresseerde kan je mail in hetzelfde scherm openen en dan lezen wat je schreef.

Reacties